Kriston Intim Torna Férfiaknak

Tabu helyett egészség és öröm

A Kriston®-módszer hatásosságát az egyedülálló oktatási módszernek és a különleges mozgásanyagnak köszönheti. Segítségével a rejtett izmaid erejét és állóképességét fejlesztheted, ezáltal képes leszel megóvni alhasi szerveidet.
Intim torna férfiaknak

Miért jó az intimtorna férfiaknak?

A tréning menete

Segítek neked!

Rottenbacher Mónika

Rottenbacher Mónika

A Kriston intim torna trénerképzésén és saját tapasztalatom során megértettem, hogy milyen jelentőséggel bír gondoskodni, karbantartani, fejleszteni gátizmainkat. Mivel “rejtett” izmokról beszélünk, csak akkor foglalkozunk vele, amikor már tünet van. Célom, hogy minél több nőhöz, férfihoz, sőt a tinikhez is eljusson a KRISTON módszer, amely prevenciós és önfejlesztő célokon alapul.

Nem titok mennyire imádom a munkám és milyen fantasztikus érzés trénerként, a hozzám forduló embereken segíteni,és azok életminőségén javítani. A változás természetesen a tanítvány szorgalmán és a hozzáállásán is múlik!

Hol találsz meg engem?

Vác, Balassagyarmat, Salgótarján, Nőtincs és vonzáskörzete

Aktuális tréningeimről az intimtorna.hu oldalon szerezhetsz bővebb információt. Nézd meg a helyszíneket és időpontokat és kattints a Jelentkezem gombra a továbbiakért.

Egyéni órákat is vállalok, ha még nem állsz készen a csoportos tanfolyamra. Telefonszámom: 06305452245

Jelentkezz következő tréningemre >>>

Mit mondanak a korábbi résztvevők?

Gyakori kérdések

Kriston Intim Torna mozgásanyag, ami a rejtett izmaink gyorsaságát, erejét, állóképességét fejlesztik, ebből adódóan erőssé válik a húgycső, a végbél, visszahúzódik az aranyér, megemelkedik a húgyhólyag, a végbél.

A tréningen lépésről lépésre tanulod a mozgást, melynek egyik eszköze, hogy minden új mozgáselem során nő az önbizalmad, és teljesen magabiztosan fogod otthon végezni azokat.

Egyéni mozgásprogramot kapsz a tréning végén és egy különleges, hatékony, rendszeres gyakorlást segítő hanganyagot.

A sikeres mozgás tanuláshoz nagyon lezser, laza, könnyed nadrágot érdemes hozni (ne szorítsa le az izmokat a hasnál, a gátnál, a combtőnél: melegítő, sportnadrág, stb.).

Zokniban vagy mezítláb leszünk. Izzadni nem fogunk, inkább befelé figyelünk. Lehet jól fog esni a hosszú ujjú felső is.

Senki nem beszél a csoportos foglalkozáson, a kérdőív kitöltésének a segítségével az oktató egyéni programot ad.

10 hét kitartó otthoni gyakorlás során akár 132%-kal növekedhet az izom zárása.